LINA

Kära dagbok..

Lugnet före stormen!

Publicerad 2010-09-09 12:52:04 i dagbok

Nu sitter jag här alldeles ensam och övergiven hemma vid köksbordet.. Men ojojoj vad skönt det är!!!

Jag har hunnit med en massa nyttiga saker också.. Jag har möblerat om lite, skurat badrummet, umgåtts med grannen på en kaffe, storstädat och damsugat! Jag har till och med damsugat i soffan.. (klappar mig själv på axeln) Men jag har varit vääääldigt försiktig eftersom att foglossningen har satt igång riktigt rejält de senaste dagarna. Igår kunde jag inte ens ställa mig upp från toan..?

Aja, hur som.. Igår var jag och Dennis på MVC för att kolla in bruttan i magen.. Allting verkar vara bra där inne! Hjärtljuden låg på ca 136 typ.. Vilket är lite lågt, men eftersom hon är sin mors dotter så är vi inte alls förvånade.. Jag har ju en puls på 90/60 så det går på halvfart mest hela tiden säger dom som kan.. ;)

Efter jag hämtade upp Casper på dagis igår så drog vi en repa till Ikea han och jag.. Hittade massor av skoj!
Tänkte faktiskt damma av systemkameran som legat i "allt-i-allo" skåpet på toook för länge och se till att bloggen fylls med lite dagsfärska bilder ;)

Nej, nu är potatisbullarna klara! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela