LINA

Kära dagbok..

Morgonpromenad!

Publicerad 2010-09-25 13:42:24 i mmsblogg

img_1158 (MMS)

Jag och Casper tog en liten promenad imorse på gatan/grusvägen där vi bor ;) Otroligt mysigt och vi träffade på nästan alla våra grannar på vår lilla promenad! Vi har varit väldigt duktiga här hemma under förmiddagen.. Först promenad, klippt gräsmattan, rensat filtret i tvättmaskinen plus att vi har konstaterat att ena däcket till vagnen är helt kaputt, så det är bara att införskaffa ett nytt!! Nu ligger Casper och laddar batterierna, vilket jag också borde göra!! Jag har nämligen lovat Casper att åka till leklandet Andy's senare i eftermiddag ;)

Kommentarer

Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Publicerad 2010-09-25 21:41:31

Svar:

HIhi det är lugnt ^^, Tack så mycket! :D hihih..

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-26 11:07:57

SV: Nja alla smärtor och tryck har avtagit, så det blir nog inget än =/

Postat av: Jessica Olsson

Publicerad 2010-09-26 21:21:16

Hejsan!

Ser att bebis inte har tittat ut ännu, själv har jag 5 dagar kvar till BF och tror själv att jag kommer gå hela tiden ut och säkert lite till!

Haft några mer känningar?

Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

Postat av: Annelie i Mora

Publicerad 2010-09-27 06:54:46

Var är bebis 2.0 någonstans? Jo kvar i Linas mage. Kom ut till världen nu då lilla vännen.

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-27 12:14:24

Sötis !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela