LINA

Kära dagbok..

Sängliggandes...

Publicerad 2010-09-23 21:17:14 i dagbok

Sorry för den dåliga uppdateringen.. Har bara legat i sängen i princip sedan igår..

Jag och Casper drog till öppna förskolan igår och umgicks lite med Emely och Elliot. Efter vår vistelse på ÖF så hoppade vi in och sa hej till Jenny på jobbet.. Sen när jag skulle gå därifrån så fick jag sånna magsmärtor att jag inte kunde köra bilden hem sen...

Så igårkväll så var jag helt sängliggandes med värkar, men sen avtog dom bara.. Och idag har jag inte kännt någonting.. ;(

Nej, nu har Casper äntligen somnat, så nu ska jag hoppa in i duschen och gå å lägga mig..

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-24 08:28:33

Haha jag som trodde du låg och födde barn! Kom igen nu lillis, kika uuuuut!:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela