LINA

Kära dagbok..

Shopping med syrran

Publicerad 2010-09-21 16:05:57 i mitt liv i bilder



Idag så for jag och lillasyster Jenny till Sickla på Skopunkten och köpte skor till Jenny.. Jag skulle också titta på skor, men jag tog fel byxor på mig imorse (baggy jeans) och det var ju inte så smart med tanke på att jag skulle prova kängor..! Typiskt!

Här är en bild på dagens outfit och min nya jacka ;)



Jag var till MVC idag också för att kolla läget med lillan.. Allting verkade normalt! Hehe

<3 Jag är i v 39+2 idag <3

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-22 10:39:28

Vem är snyggingen på bild ett ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela