LINA

Kära dagbok..

Smultronställen i mitt hus !

Publicerad 2010-09-15 19:28:40 i hus & hem



När vi flyttade till vårt hus, för cirka 1 ½ år sedan så blev denna utsikt och plats genast en stor favorit i min vardag ! Stora luftiga fönster, lantligt .. Det är precis min stil !
Samma sak har jag i sovrummet men det visar jag en annan gång när det är mer städat !

Ett stort plus är att man kan se till grannarnas hästhage, det förfinar känslan av lantligt och hemtrevligt !

Har du något smultronställe i ditt hem ?

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-15 22:00:16

PHINT !

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-16 08:40:45

Oj, nu blev jag avis. Riktigt fint och med en härlig lantlig romantik. Mitt 'smultronställe' är nog mitt hemmakontor (bild på min blogg), där jag kan sitta och blicka ut över skogen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela