LINA

Kära dagbok..

Söndagsfika !

Publicerad 2010-09-19 21:21:40 i mmsblogg

img_1121 (MMS)

Va in till stan idag på eftermiddagen och fikade med bästaste Nina och Elin ;) Skönt att få känna av storstadspulsen lite.. Hehe Hittade förresten TVÅ nya klädslar till mina soffor här hemma.. Våra har ju nötts ut totalt!! Det blev en blå och en röd klädsel.. Ni får se bilder på "omvandlingen" imorgon! Nu ska jag fortsätta följa valvakan ;) Förresten så kan jag vara öppen med mina åsikter och avslöja att jag lade min röst på Moderaterna! Vilka röstade du på och varför?

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-20 09:26:35

Vilken lyx. Ska jag också göra någon dag i veckan, om nån har tid med mig haha! ;)



Jag röstade aldrig..

Postat av: nina

Publicerad 2010-09-20 11:47:42

jaa myspys!!! =)



jag skäms över valresultatet... det är så viktigt att lägga sin röst. definitivt när sd faktiskt varit på väg ett tag... suck! hoppas de inte får nåt att säga till om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela