LINA

Kära dagbok..

Nödvändiga-bra-att-ha-saker

Publicerad 2011-08-14 00:36:59 i shoppat

Sitter just nu för tillfället och fixar lite bilder till Facebook.. Jag håller nämligen på att sälja lite kläder där i en grupp där man säljer lite barnkläder m.m. Skiiitbra! Jag har ju nämligen rensat lite uppe på vinden idag och försökt att få liiiite ordning å reda bland barnens kläder..
Har även rensat lite av alla "baby" prylar, MÄNGDER av prylar...! Vem orkar bära Jolin i en Babybjörn-bärsele numera? Och för att inte tala om Bumbon som ingen av barnen sitter kvar i... Det är väl därför man har en Bumbo? Klämma in barnen i gummistolen så man vet vart man har dom..?!

Jag och barnen drog en repa till Farsta Centrum också för att fynda lite på REAN..!! Jag hittade lite strumpor, mössor och dagiskläder till Casper, en mössa till Jolin och mitt bästa fynd idag är nog en Jeansjacka till Casper som har förmodligen kan ha till i vår/höst för ENDAST 49:-.. ;) Gissa om jag höll på å dööö! Tänk vad en liten röd-plutte-liten-fjutt-lapp kan göra en på BRA/BÄST humör!! Jag är såå lycklig ;) Hahaha

Nej hörrni..
Nu ska jag ta och fortsätta mitt säljande och se till att jag blir av med skiten..

Herreguuud! För inte alls många månader sedan så va dessa prylar ett MÅSTE för att mitt liv skulle fungera.. Man bara måste ha ha ha och ha en massa pryttlar som man ändå aldrig använder..!
Du som har bebis/barn whatever förstår nog vad jag menar.. Jag satt i säkert tre veckor och letade efter en hoppgunga till Jolin.. Jag blev helt besatt i hoppgungor! Tills jag tillslut en dag hittade en prisvärd hoppgunga som jag köpte.. Har jag använt den? -NEJ, givetvis inte! Jag väger ju alldeles för mycket för att den skulle hålla.. Men Jolin däremot har hoppat i den 4 ggr.. Ni fattar vad jag menar.. Man blir lite sjuk i huvudet med alla dessa NÖDVÄNDIGA BRA Å HA SAKER.. Men det är roligt å.. :)



Sååå.. Till alla er som känner att ni vill ha lite Nödvändiga-bra-att-ha-saker.. Ta en titt och hör av er till mig om det är någonting ni är intresserade av ;)

Kommentarer

Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Publicerad 2011-08-14 18:25:26

Ja, visst är köpenhamn underbart! Det blev många öl för gubben, hehe ;)



Hoppas ni får en mysig söndagkväll :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela