LINA

Kära dagbok..

Helgen

Publicerad 2011-08-23 09:31:43 i dagbok

Vilken mysig helg jag har haft alltså.. Jag, Rene, Nico och Anna for upp till Edsbyn/Loftsbo och bara myste heeeela helgen! Det enda vi gjorde va att fiska i princip ;)

Annars så har det inte hänt så mycket mera här hemma.. Jag har sprungit runt här hemma som en yr höna för att städa upp lite efter Dennis som har varit ensam.. (Uppenbarligen alldeles för länge..) Haha!

Idag ska vi dra in till Globen å åka lite hiss tänkte vi! Den så kallade Skyview:en!! Ska bli coolt att se..
Synd att Casper är på dagis, annars hade han nog gillat det.. Men då kan ju jag å andra sidan kanske passa på att njuta av vyn istället ;)



Nej, nu började äggen att koka! Hasta la vista BABY!

Kommentarer

Postat av: JENNY VENNBERG PICTURES

Publicerad 2011-08-23 17:13:53

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela