LINA

Kära dagbok..

Soffhäng på Söderängsvägen..

Publicerad 2011-08-16 21:31:58 i dagbok

Idag har det varit en helt underbart mysig dag.. Vaknade relativt tidigt (06:30) av Casper ljuva stämma.. MAAAMMAA!! Haha...

Mamma kom hit till oss igår också <3 Det är så roligt att hon är här hemma och hälsar på ;)

Idag blev det inte så mycket gjort.. Jag skjutsade Casper till dagis imorse, sen va jag, mamma och Jolin och handlade på Citygross en sväng.. Sen åkte vi och hämtade upp Casper och Jenny och åkte hem till mig..

Väl här hemma så tog vi en liten promenad i skogen så Casper fick springa av sig lite och vi slapp höra på Dennis hammrande i berget... ;)

Mamma och Jenny skjutsade jag hem för nån timme sedan.. Mamma ska sova hos syrran inatt ;)

Här hemma har vi lite soffhäng.. Nicco, Anna och Casper har tittat på Pippi Långstrump..;)



Nej, nu ska jag ta och titta lite på barnkläder på nätet.. (Har spanat in en lurv-fleece-jacka till Jolin..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela