LINA

Kära dagbok..

Andra söndagen i advent..

Publicerad 2011-12-04 10:35:06 i mitt liv i bilder

Jaha.. Då va det redan 2:a advent alltså.. Jisses vad fort det går!



Don´t say it! Jag veeet att jag förmodligen har Sveriges mest tråkiga adventsljusstake.. Jag ska ta tag i det nån dag.. lite mossa och shit å stoppa i den, men fram till dess så får den stå mitt på bordet och stoltsera i all sin.. tomhet.

Idag vankas det julbord med familjen Johansson (Dennis föräldrar, och syster) Riktigt mysigt! Är såå sugen på att svulla sill, köttbullar, prinskorv och potatis i mängder :P

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela