LINA

Kära dagbok..

Datanördarna!!

Publicerad 2011-12-02 09:45:17 i mitt liv i bilder

Medans Jolin sover så har jag och Casper lite egentid.. Jag framför datorn och han framför iPaden ;) Haha..

Han är så sjuuukt duktig på den där alltså.. Men det är väldigt svårt att veta hur länge han ska få sitta med den och hur mycket..! På ett sätt är det bra tycker jag, just att han lär sig räkna, lägga pussel, färger m.m. Men på ett sätt så känns det inte bra att han sitter där...

Vad tycker ni småbarnsföräldrar (och även ni som inte har barn, men som ändå sitter inne med tycken om saken?) Är det ok för barnen att "data", och isåfall hur mycket/ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela