LINA

Kära dagbok..

Shopping shopping..

Publicerad 2011-12-30 23:49:45 i mitt liv i bilder

Idag så begav vi oss ut i mellandagsrean.. Jag och barnen! Ha!

Note to self:
ALDRIG mera ta med mig barnen på mellandagsrea för att på parkeringen inse att jag glömt barnvagnen hemma.. ½"#%&¤#!& !!!!

Det gick förhållandevis bra, med jämförelse hur jag föreställde mig det i huvudet..
Casper var väldigt duktig och gick bredvid vagnen.. som oftast..! (en kundvagn som jag förövrigt lånade av Sabis..) Medans Jolin satt fastknuten i sitsen, med hjälp av Caspers jacka.. Haha... Vilken syn alltså!

Det bjuder jag på!

Vi lyckades iallafall fynda liiiite saker..

En klänning till mig som jag tänkte ha på Nyårsafton
Två par "Cars" kalsonger (som Casper själv valde ut)
En till tröja till mig som jag tänkte att jag säkert kommer ha användning av en vacker dag.. ;)

Bilder på alltihopa är jag alldeles för trött för att fixa nu, men däremot kan jag bjuda på den här..



Den här fina buketten fick jag av Dennis idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela