LINA

Kära dagbok..

Mäktigt!!!!

Publicerad 2011-12-11 20:26:25 i hus & hem

Här kommer sista väggdelen på plats.. (Där ytterdörren ska vara..) Eller det är inte riktigt heeeela sanningen, vi har en liiiiten-yttepytte-väggdel kvar på baksidan.. 











Känslan man får när man tittar på huset nere i från vägen är heeeelt obeskrivlig..
Både jag, Dennis och Arre (Dennis kompis, som varit med ifrån starten..) tappar verkligen hakan över hur stort det kommer att bli..

Grabbarna sitter där ute på trappan till gästhuset och kan inte slita blicken från huset.. Jag gick dit alldeles nyss för att be dom komma in på någonting värmande.. (Det är ju trots allt minusgrader ute..) Svaret jag fick va..

-Mmm.. snart! Vi ska bara betrakta vad vi har åstadkommit.. Hahahaha

Nej, jag säger bara det:

BRA JOBBAT GRABBAR! Ni är BÄST!!! 

Kommentarer

Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Publicerad 2011-12-11 22:27:20

Oj oj oj... Vilken otrolig känsla att se sitt hus! <3

haha, gört! hittar hur mycket fint som helst för så himla lite pengar. Alltid roligt! Kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-12-11 22:33:16

Oj så super stort och fint ni ser ut att få!! Gud så skoj att inreda allt sen....

Bra jobbat av grabbarna och av dig också för du sköter väl marktjänsten =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela