LINA

Kära dagbok..

Effektivt!!!!

Publicerad 2011-01-19 11:37:32 i kreativt

Idag har jag varit riktigt effektiv känner ja!

Dagen startade redan kl 06.30 här hemma.. Kan ju vara skönt att ibland fånga dagen.. typ.
Eller så var det så att Dennis skulle upp tidigt till jobbet och passade på att väcka oss andra också?!?!?!?

Skjutsa Casper på dagis, sopsortera och slänga massa papper och kartonger i insamlingen.. (Klappar mig själv på axeln), Läst lite bok, Diskat upp alla kastruller och stekpannor som av någon underlig anledning parkerat i diskhon (?) Gjort hand och fotavtryck i gips av Jolins händer och fötter samt gjort tavlor med samma motiv, Badat lillan, Bytt sängkläder och nu uppdaterar jag bloggen.. Herreguuuud, klockan är inte ens lunch!! 

STOPPA MIG NÅGON!
Hahahaha..

Skönt att ha effektiva dagar ibland!!



Kommentarer

Postat av: joss

Publicerad 2011-01-19 11:59:58

vaaa gla ja e att du är här igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela