LINA

Kära dagbok..

Dagens husbygge

Publicerad 2011-11-09 11:05:04 i mmsblogg

Vi har fått liiite gjort sedan sist, nu har det däremot stått stilla några dagar eftersom att vi inväntar virke och lite annat smått å gott!!

Själv så håller jag på å rensar här inne i kaoset för fulla muggar!! Vinden eller halva vinden rättare sagt kommer ju att försvinna inom de närmaste månaden/månaderna.. Så då gäller det att grejjerna får plats.. Tänkte göra mig av med en heeeeel del kläder.. Intresserad? Någon?

Igår så höll jag på hela dagen med barnens kläder och babyartiklar (gaaah.. Dom blir så stora..) Så det är fixat och ska säljas i en secondhand butik här i Haninge :) Nu är det min garderob som ska rensas.. Jag e sååååå dålig på att slänga saker!! Men nu mååååste jag verkligen ta tag i och göra det.. Men först å främst ska jag försöka sälja det som är säljbart!! Måste få in lite cash!! Jag måste ju köpa en ny kamera eftersom att den andra gick sönder :(

Tänkte lägga ut lite kläder på bloggen utifall det är någon som e intresserad :)

Nej, nu e kafferasten slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela