LINA

Kära dagbok..

Gårdagens bilder

Publicerad 2011-11-18 08:38:03 i hus & hem

Jag försökte att uppdatera bloggen hela dagen igår, men det vägrade att fungera.. Så här kommer lite bilder från gårdagens arbete..;)

Jag och Jolin va precis på väg att hämta Casper på dagis, då Dennis sticker in huvudet och säger att jag snart inte kommer att kunna ta mig varken in eller ut ur huset eftersom att dom ska riva den så kallade "bron" in till huset.. Så jag och barnen flydde till Centrum för att handla lite nya kläder och dop presenter till i helgen!

Ringde Lindha för att höra om hon kanske kunde ta in oss ett par timmar, vilket hon gjorde med öppna armar ;) Kenneth bjöd på Carbonara och min kväll va räddad!

När jag senare skulle ta mig hem så ringde jag Dennis för att se hurvida jag skulle ta mig in i huset..

"Hmm.. ja.. Jag har ju satt upp lite belysning, så du borde se hur du ska gå.. Börja med att gå upp mot gästhust, vik sedan av mot det nya sovrummet, där har jag lagt plankor du kan gå på.. MEN.. Ta bara ETT barn i taget.. Jag har nämligen inte satt upp nått räcke.."

OK! HAha.. Det kommer bilder på "landgången" om en liten stund.. ;) Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela