LINA

Kära dagbok..

Husbygget

Publicerad 2011-11-06 10:00:33 i mmsblogg

Här kommer en liten bild på hur husbygget såg ut för ca 3-4 dagar sedan.. Nu har vi murat klart allting i princip, och på måndag är det meningen att virket ska komma!!! Iiihhh vad fort det går!!

Jag lovar att lägga upp flera bilder så fort jag har fått tag på en riktig kamera.. Min gick ju sönder i skogen när vi plockade svamp härom veckan :'( Och som grädde på moset så gick min iphone också sönder efter en liten olycka.. Så numera har jag fått låna en telefon av pappa, utan kamera!
Aja, jag ska inte klaga.. Det är ett ilandsproblem, men ett grymt surt ilandsproblem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela