LINA

Kära dagbok..

Pysseldag

Publicerad 2012-04-19 12:16:27 i dagbok

Det liksom kliar i fingrarna på mig just nu.. Kan inte riktigt säga vad det beror på..?

Det är så mycket jag vill göra både inomhus och utomhus att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja ;)
Men missförstå mig rätt, jag klagar ABSOLUT INTE.. Jag verkligen ÄLSKAR att ha en massa projekt igång!!

Imorse tog jag mig an barnens rum.. Började lite smått igår och förvandlade barnens fd vita LACKBORD från IKEA till en litet mera lekvänlig färg! (klädde in bordsskivan med svart vaxduk!)
Så, imorse var det alltså stolarnas tur att få sig en liten makeover ;))

Så här såg stolarna ut från början (också dom är köpta på IKEA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela