LINA

Kära dagbok..

Trädgårdsmässan

Publicerad 2012-04-16 22:18:31 i dagbok

Jag å svärmor var iväg på trädgårdsmässan idag tillsammans med barnen!

Herre min skapare vilken inspirationskälla.. Känner verkligen att fingrarna blir grönare å grönare för varje dag som går :)

Idag har jag till och med byggt en egen sandlåda till barnen å imorgon ska jag sätta igång med att plantera ut jordgubbarna i mina pallkragar :))

Nej, nu ska jag ta å ladda ner ett trädgårdsplaneringsprogram :))

Puss puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/141877/images/2012/pic_198771479.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela