LINA

Kära dagbok..

Fet tisdag!

Publicerad 2012-02-21 11:33:42 i dagbok

Yeeees!!!

Semeldagen Fettisdag Hetväggensdag - whatever!
Är här och jag tänker fira detta med att trycka så många semlor jag bara kan!

Jag håller nämligen på att försöka äta lite nyttigare, då jag har insett att jag blivit beroende av socker..!
Men idag gills det inte! Hihi



Hela kvällen igår satt jag och pyglade med det där 3D programmet som jag berättade om.. VÄLDIGT beroendeframkallande! 
Har dessvärre inte kommit så mycket längre än bilden som ni såg igår, då Dennis kom och skulle rensa min dator för att jag "smutsat ner den"(??)

Såå.. Nu tänkte jag sätta mig en liiiiiten stund till bara.. ;)

Trevlig Fet tisdag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela