LINA

Kära dagbok..

Frukost och Skrammelskåp

Publicerad 2012-02-27 09:51:12 i dagbok

Min frukost idag bestod av äggröra och stekt bacon.. Börjar bli liiiite trött på allt fett man ska äta måste jag erkänna..






Sitter och har precis njutit av frukosten til PANGTJONGIMEDALJONGEN!

5 minuter senare..

Det var bara lilla Jolin som ramlade ner från köksstolen för 711 712 gången..
Jag begriper inte att hon aldrig lär sig.. Hon är verkligen ÖVERALLT den där ungen! Haha..
Här om veckan gick jag på toaletten och när jag kommer tillbaka in till köket, då hänger hon i kökslampan!!! 

Såå.. Var var jag..

Just det.. Frukosten e avklarad och nu är det dags för en liten rensning känner jag..
Bodil var här i fredags och började prata om att hon rensat bort alla onödiga saker hemma enligt en bok "Feng Shui" -nånting..
Så jag tänkte att det kanske vore ide att kanske annama lite av det hon talade om..

Har ni inte också sånna skåp som man har lite ångest för att öppna och "skapar onödig stress", som Bodil sa.. Ja, ni vet ett sånt där skåp när man väl har lyckats öppnat det, så är man tvungen att stänga det fort som ögat igen, så allt innehåll inte väller ut?

Jag har iallfall ett sånt, och eftersom att jag har bestämt mig att ta itu med skrammelskåpet idag så vågar jag visa det för er!





I mitt skrammelskåp så hittar man bla. tejp, mediciner, saxar, sugrör, mobilladdare och andra mobiltillbehör, ballonger, ett uppläggningsfat, kaffebönor, en adventsljusstake, ritpapper, bruksanvisningar till vitvarorna i köket m.m.m.m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela