LINA

Kära dagbok..

Flitiga Lina

Publicerad 2012-02-21 20:43:03 i kreativt

Idag har jag varit utomodentligt kreativ måste jag säga! 

Jag har lagt upp en massa kläder på nätet till försäljning, tvättat, städat, diskat ja ni vet..


Sen har jag även köpt ett nytt regnset till Casper på loppisen i Handen för bara 33:- som jag sedan satte på nya resårer på i fötterna, å medans jag ändå var igång så bytte jag resåren på alla barnens regnkläder ;)


(Det är ett hett tips från mig till alla småbarnsföräldrar outthere..! Köp nya resårer, istället för att knyta och förbanna dig över de gamla som bara hänger å släpar.. Kostar inte mer än 50 lapper i tygaffären!)






Titta resultatet! Som nytt..




Nej, nu ska jag sätta mig och kika igenom Akademiebokhandelns reklamblad så att jag vet vad jag ska handla av syrran på bokhandeln imorgon under bokrean :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela