LINA

Kära dagbok..

Mor och dotter

Publicerad 2012-02-20 20:12:09 i dagbok

Hello Everybody!

Sitter och väntar på att min dator ska ladda hem ett sketch program så jag kan börja inreda och designa vårt blivande slott.. Så under tiden så sitter jag och rensar bland lite bilder, tagna här om dagen :)




Casper var väldigt kameraskygg just denna dag, så jag valde att inte pressa honom för hårt! ;)




Pusselipuss puss

Ja, det kanske är liiiite tjatigt med en massa bilder på kidzen här på bloggen.. Men just nu är det mestadels dom mitt liv går ut på!

And I LOVE IT!!!!



Yes! Nu är jag uppe i 94% på min nedladdning så nu måste jag runda av!

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela