LINA

Kära dagbok..

Thaisoppa till lunch

Publicerad 2012-02-28 13:19:33 i kreativt

Blev sådär super-duper-mega-jätte-dunder-hungrig,
ni vet sådär hungring som man blir när man inte riktigt vet vad man ska hitta på till lunch, klockan börjar närma sig 12:00, knappt några ingredienser (iallafall inte som passar ihop), och fort ska det gå!

Hittade dessa ingredienser och slängde ihop en Thaisoppa utan dess like..

Mummsfillibabba!





Det blev en riktig succé! Både för mig och barnen.
Allting smakar visserligen gott när man e hungrig, men jag tror att den här soppan kan bli en favorit i repris inom en snar framtid ;)






Ser inte alls för aptitligt ut på bild, men jag lovar er!
Yummie!






Nu står disken och ropar på mig..


Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela