LINA

Kära dagbok..

Drömmarnas mecka

Publicerad 2012-02-29 20:31:21 i hus & hem

Vi (Jag och Jolin) har spenderat denna underbara onsdag i drömmarnas Mecka,
nämligen på IKEA i Barkarby tillsammans med världens bästa Bodil!

Finns det någonting bättre, roligare och mer mysigt än att bara strosa runt på IKEA och bara drömma sig bort bland alla kök, vardagsrum och garderober, utan att egentligen inte behöva en endaste liten grej?

Jag tror faktiskt inte det..






Och jag lyckades med att INTE köpa en endaste-liten-ytte-pytte-pinal (inte ens de obligatoriska ljusen)! Haha

Nej, jag har inte ramlat och slagit i huvudet. Det är Bodils lymmla tjat som den där Feng Shui grejjen som gjort mig lite mera medveten om att jag kanske måste ta och rensa ut lite här hemma..

Så innan jag gjort en ordentlig utrensning här hemma,
kommer det inte in någonting nytt innanför dessa dörrar!
 
(Så vida det inte handlar om mat då förstås!)

Jag har förresten fått låna hennes bok nu.. Så ikväll ska jag ägna mig åt att lusläsa den,
för att gå loss här hemma under morgondagen.. 





Medans vi brudar har varit ute och shoppat drömt oss bort, så har grabbarna varit väldigt flitiga här hemma!








Men imorgon så har jag lovat grabbarna att hålla mig på hemmaplan och hjälpa till :)


Passar på att bjuda på en liten glimt av framtiden..





Så här kan det nämligen komma att se ut i framtiden.. Bodil står i mitt nya kök och diskar efter en middag ;)


Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2012-03-01 11:06:16

Gud vad härliga bilder, vilka färger :)) Ja tack för en jätte mysig dag de tåls att göras om :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela