LINA

Kära dagbok..

Hemma igen!

Publicerad 2012-01-09 21:21:27 i shoppat

Efter en veckas break uppe i Edsbyn så är vi nu hemma och åter i vardagen..

Casper åkte till dagis idag i vanlig ordning, medans jag och Jolin underhöll oss med vardagssysslorna här hemma.. Tvätta, städa, diska, dammsuga.. Ja, ni vet..

Frammåt eftermiddagen så bestämmer vi oss (mest jag, efter att reklamen från Elgiganten damp ner i brevlådan) att det var dags att ta tag i och köpa oss en riktigt torktumlare.. 
Idag har vi en tvättmaskin med inbyggd torktummlare, men själva torkningsfuntionen är sk. URfuntion..
Så, jag har varit tvungen att hänga all tvätt på en torkställning som står i vägen precis ÖVERALLT!

Sagt och gjort...

Nu har vi alltså inversterat i en ny torktummlare, och när vi ändå hade trängt på oss spenderar brallorna så köpte vi oss en ny tvättmaskin på samma gång (vår gammla läckte vatten ur "tvättmedelsluckan" och hoppade runt inne i badrummet så fruktansvärt + att den här drar betydligt mindre ström..!)
Det var ett riktigt bra erbjudande som vi bara inte kunde tacka nej till..
Eller var det kanske bara en riktigt duktig säljare?!

Nåja, nu står dom iallafall där och stoltserar inne i mitt lilla gemytliga badrum!

Kan tyvärr inte ta någon bild då kameran står inne i sovrummet där Dennis nu, utan vidare framgång, nattar barnen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela