LINA

Kära dagbok..

Utelek

Publicerad 2012-01-04 11:12:43 i mitt liv i bilder

Igår så hann jag med en hel del..

Vi hälsade på min moster Marie som väntar sitt andra barn här i dagarna

(hoppas att den lille hinner komma innan jag åker hem, så jag får snusa lite bebis!)


Jag träffade upp en annan Mariah för att köpa en overall till Casper.

(Den han har på sig på bilderna fick jag med på köpet..!)


Träffade Johanna och käkade tuffing på badhuset! 
När barnen va nattade så for jag till Erica för teafton ;)

Myyyys pyyys dag !




Idag började vi dagen med att leka av oss lite ute i snön ;)





En hel del snöbollskrig hann vi med å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela