LINA

Kära dagbok..

Makeover

Publicerad 2012-03-23 09:01:22 i dagbok

Jag och syrran har hängt i centrum i två dagar å jag har gjort en liten Makeover kan man väl säga ;)

Jag bestämde mig för att ta itu med fågelboet jag har på skallen, samt uttnyttja presentkortet på naglar av pappa som jag fick i julklapp!!

Sagt å gjort!

Lillasyster bestämde sig för att pierca öronpluppen och tvingade mig in på samma spår..

Sagt å gjort!

Jag är riktigt nöjd med mitt nya jag :) hehe

Idag är det så fint väder så den spenderar vi nog ute på tomten å röjer lite!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela