LINA

Kära dagbok..

Hälsat på Dagmamman !

Publicerad 2010-06-02 16:21:06 i dagbok

Idag så tog jag och Casper tjuren vid hornen och promenerade bort till hans (kanske) blivande dagmamma.. Detta har vi funderat på att göra i snart fem veckor, men eftersom att det kommit så mycket saker emellan så har det legat lite på is.. (Det låter så mycket bättre så...)

Hur som helst.. Vi blev kvar i nästan 1 och en halv timme och snackade med henne.. Det känndes verkligen jätte bra och vi "klickade" direkt.. Nu har hon verkligen satt ribban högt för dagiset vi ska titta på till veckan (eller kanske kommande vecka..) Vi måste iallafall komma med ett svar till kommunen inom tio dagar hur vi ska göra :S

Nog om det!

Idag så tror jag inte att det kommer att ske så mycket mera i kalendern.. Men imorgon däremot så kommer Caspers Ex-låtsas-mormor (Pappas ex.) och Caspers morbror !!! Dom kommer rätt tidigt kl 09.00 + att jag har lovat Jenny att skjutsa henne till ett fotojobb i Segeltorp (andra sidan stan) på förmiddagen !

Det kommer att bli en fullspeckad helg med massa skoj !





 

Kommentarer

Postat av: Carolina [fotograf]

Publicerad 2010-06-02 16:35:47

Kul du är med :) Haft en bra dag?



Please, kommentera mina konsertbilder jag slänger upp dessa dagarna. Lade även upp Veckans Blogg nyss ♥

Postat av: Carolina [fotograf]

Publicerad 2010-06-02 21:00:08

Tack söta du ♥ Åh låter som att du haft en helbra dag :) Hallonsaften lär grymmt gott!!!



Ser att vi har likadana kameror :)

Postat av: Carolina [fotograf]

Publicerad 2010-06-03 13:22:25

Sv: Oj? Har bildkvaliteten förändrats? Min var i New York för en månad sen haha, stackars kamera! Vill ha en D5, men den kostar ju typ 25000 :(

Postat av: Emelie <3

Publicerad 2010-06-03 20:45:16

Hej snutt <3

Nu har du chansen att bli VECKANS BLOGG hos mig! Du får synas bland tusentals läsare i en hel vecka!



Gå med och tävla! LYCKA TILL <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela