LINA

Kära dagbok..

TISDAG!

Publicerad 2008-11-04 13:06:54 i dagbok

Hmm.. sitter på jobbet och försöker verkligen att lägga in lite bilder på min blogg via mobilen, men det verkar inte fungera eftersom min telefon är från stenåldern (enligt mina kollegor) Aja, det är väl inte hela världen tänkte jag. Tänkte att jag lika gärna kan lägga in bilderna från telefonen via datakablen, men det funderar ju inte heller.. Så nu sitter jag här.. Lite föör frustrerad!! Men men.. Nu ska jag inte sitta här och vara bitter.. Hehe..

Igår så kom Emma från Luleå och hälsade på.. Jag hade ju blivit inbjuden av svärmor att gå på modevisning, så vi åkte allihopa! Jag köpte ett par tights som ser ut som jeans! Skiiit snygga och sköna!
Emma sov över hos mig inatt.. Så jag lämande henne hemma imorse, när jag åkte till jobbet (alldeles för tidigt enligt mig, men vad har jag att säga till om!) Hur som helst, hon var iallafall på väg in till stan nu.. Så det går nog ingen brist på henne..;) Hehe...

Imorgon kommer min Gos hem! Det känns skönt att han kommer! Känner nu efter dryga två veckor att jag börjat sakna honom mer och mer...

Nu är lunchen slut..:( Hörs senare...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela