LINA

Kära dagbok..

Underbara BARN mässan!

Publicerad 2008-11-02 20:12:49 i mitt liv i bilder

Jag, Lindha och Hanna for till Barnmässan i lördags för att kolla in lite bebis grejjer.. Hanna ligger ju en vecka efter mig i sin graviditet..:) Det kändes jätte mysigt att gå runt där och titta på alla barnen och jag insåg själv att snart är det jag som springer runt med barnvagn och bebis.. ;) Mysigt!

Appropå barnvagn, vi sprang runt på mässan och inspekterade en heeeel del barnvagnar, vi till och med stoppade en hel del människor och frågade om dom var nöjda med sina vagnar.. Der var ju ett ypperligt tillfälle att fråga..:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela