LINA

Kära dagbok..

Hjärtljud

Publicerad 2008-10-17 12:10:16 i bebistider

Igår så åkte jag till mvc och lyssnade på hjärtljuden på bebben för första gången. Det var heelt otroligt! Både jag och dennis höll på att ramla av stolen/sängen när vi först hörde den jämna, dunkande takten.. Nu känns allting mycket verkligare! Det känns ju lite läskigt också, att jag faktiskt har en livs levande människa inne i magen liksom! Coolt! Jag fick även veta att jag är i vecka 13 +3 (Alltså vecka 14..)

Det är ÄNTLIGEN fredag och jag ska bara ta det lugnt HELA helgen, jag har lovat att hjälpa min kompis Cissi att snickra ihop deras altan! Så det ska jag göra, men sen.. sen blir det bara lugna puckar..! I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela