LINA

Kära dagbok..

IKEA + DUNTÄCKE = GLAD LINA

Publicerad 2008-09-25 19:59:23 i shoppat

Hej alla glada!

Idag har jag och min kära kompis Cissi och hennes prinsessa Elina varit på IKEA.. Jag ringde Cissi efter jobbet i panik över att jag inte vill åka hem, jag vet inte om ni någonsin har haft den känslan att man inte liksom vill förstöra dagen med att bara åka hem och lägga sig och dö.. Aja.. Cissi kom med det briljanta förslaget om att åka på IKEA.. Cissi är bra klok hon!

Vi drog dit och nu sitter jag här hemma i soffan med ett nyinköpt täcke och nytt påslakan! Jätte fint.. Dennis och jag klagar så mycket på varanndra vem som snor täcket hela tiden, så nu tog jag initiativet att köpa mig ett eget.. DUNTÄCKE! Har alltid velat haft ett, men aldrig fått arslet ur och köpt mig ett..!! JÄTTE GLAD!

Nog om mitt nya täcke! Vad har ni haft för er idag..?




Gissa om nån var glad att gå på barnavdelningen SJÄLV !

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Publicerad 2008-09-25 21:25:08

Gud vad söt !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela