LINA

Kära dagbok..

Måndag IGEN!

Publicerad 2008-09-22 18:31:17 i dagbok

Herregud, detta känns lite som en dejavu upplevelse.. Sitter hemma i soffan och ska precis till att skriva hur tråkigt det är att det är måndag igen.. Men det gjorde  jag väl förra måndagen? Hur som helst.. Idag så har det varit en heelt ok dag.. Det har liksom rullat på sådär i lagom takt och så.. Vi hade utbildning med Sony Ericsson idag, det var as skoj! Vi fick se dom nya modellerna som kommer att komma ut, plus att vi fick lära oss en hel del om alla deras mobiltelefoner!

Nu hade jag tänkt sätta mig ner och läsa lite i min bok som jag håller på med.. Camilla Läckberg - Tyskungen, den är rätt bra fakiskt. Synd nog så fick jag lite lästorka i mitten av boken, så nu fortsätter jag vidare med resten.. Känns lite tråkigt att förstöra en bok på det viset.. Först läser man halva, sen har man liksom ingen lust att läsa på ett tag, så återupptar man boken och kommer liksom inte in sig alls i den, och man har ju definitivt inte lust att börja om från början!! Kan du läsa en bok flera gånger? Det kan iallafall inte jag.. Så om ni vill så kan jag lotta ut den när jag är klar..! Vad roligt.. Då får jag lite press på mig att läsa klart den också! Hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela