LINA

Kära dagbok..

God morgon!

Publicerad 2009-08-14 10:54:36 i mitt liv i bilder

Nu sitter jag och läser igenom lite recept på hur man bakar sitt eget bröd.. Är det någon där ute som har ett favoritrecept, så är ni mer än gärna välkommen att presentera det för mig..! Hehe

Igår så var jag, casper, sara och robert ute och gjorde storstan! Sara och Robert sov här nämligen natten till igår.. Dom har semester och gör en liten roadtrip genom vårt underbara svealand.. Så det var roligt att dom kom och hälsade på!!! ;)

Trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare att ta sig runt i stan med buss och tunnelbana, men det gick faktiskt VÄLDIGT bra! Det finns så många hjälpsamma människor där ute, så man behöver inte alls vara rädd för att ställa bilen hemma en dag och faktiskt ta bussen! Det var rätt skönt måste jag erkänna!


Kommentarer

Postat av: Kan Dee Drawings

Publicerad 2009-08-14 14:27:57

Förlåt för att jag svarar sent! Tack för din fina kommentar och värmande ord! :) Du anar inte hur glad jag blir!



Som svar på din fråga, det är faktiskt jag själv som gjort headern ;)



Kramar!

Postat av: Sara (från iPhone)

Publicerad 2009-08-14 23:14:36

Aaaaaah vilken bild du valt ut! Ser riktigt preggo ut haha. Nu måste du uppdatera snabbt så ett annat inlägg hamnar överst ;-)

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Publicerad 2009-08-16 13:53:19

Uppdatera denna jävla blogg nån gång kvinna !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela