LINA

Kära dagbok..

Vilken kanonkväll det blev....

Publicerad 2009-08-24 23:22:58 i dagbok

Kräftskivan blev heeelt suvverän!

Jag är kanonnöjd med kvällen, och det verkar som att gästerna tycker likadant! Grannarna kom förbi och alla (eller iallafall väldigt många) vänner kom förbi och käkade och festade! Det blev en väldigt lyckad kväll! Jag hade ju tänkt att ta fram kameran och fota under kvällen, men jag hann liksom inte.. Det skulle ju fixas med mat, mingel och mycket mer.. Så jag hann knappt säga hej, så var kvällen slut?

Dagen efter va inte heller så farlig (säger jag som va nykter kvällen innan..)
Vi blev uppringda av Richard som undrade om vi ville komma till skyttebanan och skjuta lite pistol med honom! Javisst, varför inte? Vi bowlade.. Alltså skjöt ner bowlingkäglor med pistolerna! Det va asskoj! Casper va med också, så att vi äntligen kunde använda hans nya hörselkåpor! Haha

Senare på söndagseftermiddagen så fick jag ett samtal av "Lule-Orsa-Emma".. Hon och hennes mamma har tydligen blivit strandsatta på Arlanda i väntan på att få åka till Turkiet.. Flygbolaget hade i sista sekund bestämmt sig för att strejka, så där satt dom och inte visste vart dom skulle ta vägen... Dom hade ju ingen större lust att fara hem igen för att sedan åka tillbaka till Sthlm för en ny resa..

Så Emma tog sitt förnuft till fånga och ringde till mig!!! Hihi

Nu ligger dom och sover i Caspers rum och jag sitter här i soffan och läser lite och uppdaterar bloggen (vilket verkligen var på tiden!)

Idag så drog jag, Emma, Kristina (Emmas mamma) och Casper till centrum och shoppade lite kläder som jag ska ha på mig inför bröllopet på lördag!

Nej, nu sprang klockan iväg och blev jättemycket ser ja.. Måste sova och orka med morgondagen! Emma har lovat att baka bröd med mig!! Nej, som sagt.. Natti natti

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-08-25 11:09:53

Åh vad roligt ! :)



Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-25 16:27:06

Är ju mest arbetsterapeut-böcker, typ hälsovård och rehab etc... Om det inte är åt det hållet dina böcker är? =) Kul med brödbak!! Vänta dock med detoxen tills du ammat färdigt, inge bra att göra då. Här har du ett till recept på bröd som jag tycker om, brukar pensla med ägg för att få havregrynen att fastna sen bara. Och man kan göra dom kvällen innan, låta jäsa över natten och så grädda på morgonen så får man färskt bröd till frulle! Mmmmmmm! Kramis! Länken: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=591681

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela