LINA

Kära dagbok..

Loftsjön !

Publicerad 2009-07-29 17:51:44 i mitt liv i bilder

Idag så vaknade vi rätt så tidigt och for iväg upp till stugan efter en snabb frukost här hemma !
Vi fikade och metade lite från bryggan.. Jag fick en liten aborre och en ännu mindre mört, Theo fick en jätte stor aborre och pappa fick en jättestor mört ! Hehe




På vägen upp till stugan så såg vi en liten huggorm på vägen ! (Han levde såklart)





Min aborre ! Haha.. ;)



Theo tvättade sina arbetshandskar i fiskehoven !



Casper va också med givetvis, fast han va inte så sugen på att fiska, han tittade på mest !



Jaa.. det här är min sista dag här i Edsbyn.. Jag åker ju hem imorgon tidigt, med tåget ! Det har varit så skönt att vara här uppe, men det ska väl bli lite skönt att komma hem å.. ;)

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-07-30 01:51:56

Dödade pappa huggormen eller ? :D

Vad fina ni var allihopa på den andra bilden, jag saknar er allihopa ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela