LINA

Kära dagbok..

Helgens shopping med tjejerna!

Publicerad 2009-03-03 20:25:17 i shoppat

Jag, Lindha och Hanna tog oss en liten shoppingrunda i lördags.. Vi baby-shoppade kan man säga!
Vi va först till Babyland.. Där hittade jag en nappflaska från NAM, som tydligen ska vara jätte bra säger experterna (Lindha och Hanna)!
Sen drog vi vidare till Babyproffsen.. Där hittade jag lite nappar och en skötväska, som tur var så hittade vi skötväskor på rea där, så skötväskan kostade bara 198:-.. För er som inte är så insatta så ligger alltså en skötväska på sisådär 700-800 kronor.. HELT SJUKT! Hur många "vanliga" väskor får man inte för dom pengarna liksom..

Efter den lilla shoppingrundan så skjutade vi hem Hanna för hon skulle på kalas? eller nått.. Så jag och Lindha fortsatte vår färd hemmåt.. Där hemma satt grabbarna tillsammans med en arkitekt och ritade upp utbyggnaden på huset.. Jag har ju inte berättat det.. Jag och Dennis ska förmodligen bygga ut huset nu när räntorna och rotavdraget är så bra..:D
Aja.. Jag får göra ett eget inlägg om det lite senare..! ;)

Efter det att jag fått säga mitt om utbyggnaden, så drog vi vidare tillsammans med Linn till IKEA för att shoppa det sista.. Där hittade jag en hel del sängkläder och madrass bla.. Så när jag och Lindha kom hem igen så monterade vi upp spjälsängen och bäddade upp den och allt.. Så nu står den inne i sovrummet.. Jätte mysigt! Det pirrar i magen varje gång jag tittar på den tomma sängen som, snart inte är så tom längre.. ;) Hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela