LINA

Kära dagbok..

Badrumsinredning...

Publicerad 2009-09-12 23:26:28 i dagbok

Idag har min dag gått ut på att komma underfund med hur vårt blivande badrum ska se ut ute i gästhuset.. Jag hittade en jätte fin design på kakel och klinker och fick en offert på det hela... *Trumvirvel*

14.891:-

Mmm.. jag vet! Sjukt mycket pengar för bara lite kakel liksom.. Men men.. Får ta och hitta på någonting annat tror ja.. Dennis gick upp i linningen när han såg offerten efter mina lilla trip idag :S Hehe...

Imorgon ska jag utsätta mig för någonting jag aldrig trodde jag skulle gå med på att göra.. Jag ska förnedra mig själv totalt inför alla mina vänner och köra cross i grustaget imorgon.. Jag har ju skaffat alla papper så jag får övningsköra MC, men jag har ju aldrig ens kört moppe, så hur ska detta gå....?

To be continued...

Nu sitter jag och letar efter lite nya ideér när det gäller inredningen i resten av Ghuset och lite till mig själv också ;)
Hann ju inte köpa mera garn idag, eftersom att butiken stängde en timme innan jag kom dit! Damn it!

Just ja.. Det har jag ju inte berättat, jag har ju skaffat mig en liten hobby/terapi.. Virkning.. Hur roligt som helst och j*ligt avkopplande! Jag börjar bli riktigt duktig också. Jag har virkat mössor, vantar (till både mig och Casper), halsduk, mjukdjur och så håller jag på med en jätte stor mormorsfilt, den tar ju ett tag att bli klar med så det är väl ett litet projekt i sig..! Hehe..

Jag ska ta bilder på alltihopa senare, har inte haft tid med det ännu.. ;S

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-09-15 21:09:32

ja surt som faan, alla fina bilder på er från sthlm, borta... :( saknar er oxå! morsan hälsar till hela familjen, hon pratar en massa om hur underbart trevligt det var hos er :)

hihi kom hit så ska vi nog gojsa in dig med massa trevliga produkter! lite semesterlyx kan mamma-lina behöva ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela