LINA

Kära dagbok..

En helt vanlig dag...

Publicerad 2009-09-15 23:55:08 i dagbok

Idag så har jag och Casper varit på mammagrupp för första gången! Eftersom att det inte va så många barn som fötts samtidigt som Casper så har vi fått vänta rätt länge på att det ska bildas en mammagrupp, så vi är äldst.. Eller ja, Casper är äldst ;)

Det var jätte roligt att få prata av sig lite med andra mammor i "samma ålder" som en själv, för vi va lika gammla allihopa ungefär, vilket också va jätte skoj!

Senare på dagen så for jag, Dennis och Casper till S-tälje till Kenneth på K-rauta och shoppade lite "smet" till badrummet.. Fog, fix m.m.. SVINDYRA GREJJER! Man tror inte att det skulle kosta så mycket för bara byggmaterialet, iallafall inte jag.. Jag trodde att det va kaklet som skulle bli dyrast, men så va inte fallet.. :s

Så nu har jag och Dennis precis kommit in efter att ha dragit lite el ute i gästhuset och dragit fast lite glespanel till snickarna imorgon som kommer kl 08.00 :D

Nej, nu ska jag kolla blocket en sväng innan jag går och dunar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela