LINA

Kära dagbok..

Full rulle hela dagen!

Publicerad 2009-09-07 22:46:35 i dagbok

Mmm.. mycket riktigt! Idag har det varit full rulle sen starten imorse!

Casper sket ner sig totalt i sängen som en liten godmorgonpresent till lilla mamma imorse, mindre uppskattat!
Flyger upp som en raket, och dagen har officiellt startat!

Senare så ringer mina chefer och vill ha ett litet möte, och jag är ju inte den som är den.. In i bilen och styr min kos mot Årsta.. Det var ett tag sedan jag va dit nu.. Det va skoj att träffa alla, och det va roligt att höra att jag va mycket saknad! Hehe..

Senare idag så har jag handlat lite och gjort de dagliga sysslorna.. Diska, städa, tvätta, mata bebis.. You know..

Hade inte så mycket mera att komma med.. Skriver mera när jag får lite ro i kroppen!

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Publicerad 2009-09-08 11:35:38

Usch, inget frukost på sängen hemma hoss er inte .. Där råder hårda bud ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela