LINA

Kära dagbok..

Mitt lilla underverk...

Publicerad 2009-09-17 23:50:50 i casper

Nu har jag lagt till en ny kategori som kommer att handla om bara Casper.. Tänkte att det är ju skitbra att skriva ner alla hans framsteg och allt roligt som händer, så att man inte glömmer bort det.. Har ju tänkt att skriva en dagbok till honom, men det blir liksom aldrig av.. Det är ju så mycket man vill göra!

Lite dumt att jag inte har gjort detta tidigare.. Men men.. Bättre sent än aldrig!

Tänkte att jag skulle skriva lite om hans utveckling och så varje månad, och självklart så kommer det mera inlägg däremellan, det händer ju grejjer hela tiden ;)

Ska sätta mig ner en stund och skriva lite.. Det kommer ett inlägg om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela