LINA

Kära dagbok..

Nu är barnet lagt..

Publicerad 2009-09-21 22:17:53 i dagbok

.. Ja, nu ligger han och sover, den lille!

Idag har varit en rätt så händelserik dag. Jag, Jimmie och Casper käkade lunch med Dennis idag. 

Senare på eftermiddagen så träffade vi Micke och umgicks med honom under kvällen!
Han hade med sig Eddie också.. Eddie är inne i en period där han bara ljuger hela tiden och ifrågasätter ALLT.. Hehe.. Rätt roligt och höra alla påhitt han kommer på.. Han frågade mig vad jag hade i handen när jag ammade Casper tidigare..

"Det är en tutt-kudde" sa jag.
Han såg väldigt fundersam ut.
"Den har jag för att det inte ska läcka ut mjölk ur tuttarna" lite mera förklarande denna gång.
Han tänker en stund och säger:
"Men..... mamma har ingen blöja på tuttarna, fast hon har mjölk i magen...?"

Ehh.. Vad svarar man på det?

Just nu så sitter jag och kollar lite olika inställningar på min kamera.. Det är någonting som är fel, eftersom att det bli så himla suddiga bilder numera? Måste kolla upp det!
Nu ska jag ta och surfa in på fotosidan.se och kolla runt lite.. Jag skaffade mig en sida där när jag gick i skolan, och sedan dess har jag inte varit inne där tror ja.. Måste uppdatera litegranna!



Foto: Micke Andersson

Kommentarer

Postat av: Ida Eriksson

Publicerad 2009-09-23 08:24:06

Har du kollat så att du inte ändrat knappen brevid sökaren så att du råkat ändra på den? kommer inte på vad den heter för tillfället men den åndra skärpan för ögonen iaf så även om du har synfel så ska du kunna kolla i sökaren utan att ha glasögon på dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela