LINA

Kära dagbok..

vecka 26+5

Publicerad 2010-06-23 17:11:28 i bebistider

Shit vilket väder det har bjudits på idag..!

Jag och Casper fick besök på förmiddagen av Ebba som bor granne genom skogen hos oss! Hennes mamma skulle iväg en sväng, så Casper blev överlycklig av lite sällskap! (Det skiljer sig två-tre veckor mellan dom bara)..

Sen var det dags för MVC (Mödravårdscentralen) för att se hur bebis version 2.0 har det där inne i magen!
Casper blev alldeles till sig när han fick höra lillasysters hjärtljud på högsta volym i det lilla undersökningsrummet! Pappa D var också med denna gången eftersom att han hade en läkartid nästan samtidigt.. (Han och en kompis skulle "fylle-skojjas" varpå D halkar på gruset och knät ger vika..) Så nu haltar han också!
Mätte magen gjorde vi också.. Barnmorskan: "Ååå.. magen växer så bra så!" Jag: "Ehh.. Vad bra då!" Sen säger barnmorskan med vänlig röst att jag ligger "precis på medel.." - Pjuu..
Fick det också bekräftat att jag nu är i vecka 26+5 <3

Snart ska jag åka iväg på tjejkväll tillsammans med svärmor i skrubba! Det är REA på VILA kläder upp till 70% :D Kan inte bli en bättre dag !!

Kommentarer

Postat av: LOWA

Publicerad 2010-06-23 19:06:30

Haft en bra dag idag? :)

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-06-23 22:02:35

IIHHHH ! Vad härligt !!! :D

Jättefin bild också !!!!! :) :) :)



Hur vore det föressten om Lowa läste vad som stog i inlägget där du just beskrivit hur din dag var ? SUCK ......

Postat av: Sara

Publicerad 2010-06-26 23:47:29

Vad roligt med lite gravidupdate, varit nyfiken hur det går där! Magbilder också Lina, sånt är en allmän rättighet att se ju! ;-) Vet ni att det är en liten tjej? Vad roligt med en "av varje sort"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela