LINA

Kära dagbok..

Edsbyn

Publicerad 2010-11-20 13:41:36 i shoppat

Nu sitter jag här hemma hos pappa i kökssoffan! Känns riktigt skönt att få komma hit upp till lugnet..

Än så länge så har det inte hänt så himla mycket..  
Jag, Lisa och barnen tog en repa nere på byn idag och kika lite inne på Linnea´s (för er som inte känner till Edsbyn så är det en av edsbyns två klädbutiker..)
Jag lyckas ju alltid hitta någonting där ;) Idag så köpte jag mig ett par jeans-leggings.. (en dröm för oss nyförlösta kvinnor vars hud inte riktigt sitter som det ska..) Haha



Senare ikväll så ska jag agera chaufför till Lisa och brudarna som ska på krogen ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela