LINA

Kära dagbok..

Kära tomten..

Publicerad 2010-11-17 21:50:12 i vill ha

I hopp om att jag erhåller julklappar även detta år så önskar jag mig..

..att mina barn förblir friska 
..fred på jorden 
..att svältande barn i världen är ett minne blott

näst efter det, så önskar jag mig..

..en mys-dress (gärna plysch i nån fin färg!)
..träningskort
..en fin armbandsklocka
(har ingen nämligen)
..inredningsprylar (helst presentkort så jag själv kan välja och vraka.. Ikea/Mio?!)
..presentkort till kläder


Kommentarer

Postat av: joss

Publicerad 2010-11-18 20:44:40

Åh jag köpte en mysdress åt mig idag :) Fast vanlig bomull då jag är "allergisk" mot plysch :D Halva priset dessutom :D så nöjd! Värsta 80-tals färgerna dock ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela