LINA

Kära dagbok..

Nu blev det kväller..

Publicerad 2010-11-21 22:45:32 i dagbok

Ja, idag har det varit en händelserik dag.. Vi startade med att leka lite i snön och åka pulka på förmiddagen..

Senare på eftermiddagen så for vi upp till stugan och spanade in pappas stuga som han byggt i sommar (dom är inte klara, men man får sig ju en uppfattning om hur det kommer att se ut iallafall!)

Jenny tog bussen hem till sthlm ikväll eftersom att hon jobbar imorgon, lite tråkigt att inte ha henne här.. Men men.. Det har varit roligt att umgås med henne under helgen!!

Imorgon har jag blivit medbjuden till Kyrkis (öppnaförskolan).. Det ska bli skoj och träffa lite Edsby-brudar och Casper kanske hittar sig en Edsby-kompis..?

Blev inga bilder idag eftersom att jag sitter vid pappas dator, men jag lovar att ladda upp lite bilder imorgon!!

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-11-22 14:36:22

Jaaadå, ska fixa det !

Ska jobba stängning ikväll sen åker jag & Angelica till inn & finn i det andra centrumet seeen kan jag sätta mig med det :)

Postat av: lina

Publicerad 2010-11-22 15:51:24

Herreguuuuud vilken bussy woman du blev då helt plötsligt ;) Haha.. Nerå! Det är ingen fara.. Blev så himla exalterad (orkade inte slå stavningen på google..) så jag ville se dom nuuu! Hihi Men den som väntar på nått gott...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela