LINA

Kära dagbok..

Shopping!!

Publicerad 2010-11-05 14:52:40 i shoppat

Fy skäms på mig å bara ta en bloggpaus bara sådär utan vidare, och sen inte säga nått till råga på allt! Nej som sagt, SKÄMS på mig!!

Jag följde med Joanna och shoppade i Farsta igår.. Och herre min skapare vad jag gick lös!! Haha..

I min shoppingpåse hittade man bla:



2 baslinnen vitt/lila - Gina Tricot
2 bas t-shit vitt/lila - H&M
3-pack trosor - Gina Tricot
1 amnings BH - H&M
2 tröjor till Casper - H&M
1 body till Jolin - H&M
1 par byxor till Jolin - H&M
Hårsnoddar och hårnålar - H&M

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-11-05 15:54:51

Rooooooooligt!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela