LINA

Kära dagbok..

Loppisfynd !

Publicerad 2010-09-27 09:34:32 i shoppat

Jaha, då var det måndag igen.. Har precis skjutsat Casper på dagis och Dennis har dragit till jobbet!

Vad göra? Hmm.. VILA!

Det blev inte så mycket uppdaterat igår, eftersom att vi va ute och flängde mest hela dagen..
Jag och Casper for till Loppisen i Lissma och fyndade massor!

Casper fick ett par knallgula fodrade stövlar! Och jag fyndade en jacka och ett par lyktor som man hänger i fönstret!



Jackan fick jag ge hela 20:- för ;)



Två lyktor 10:-

Nej, jag återkommer när jag har mera att berätta ;)

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-27 13:00:29

Guuud vilken snygg jacka !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela