LINA

Kära dagbok..

Systeryster på besök!!

Publicerad 2010-09-30 11:57:40 i mmsblogg

img_9449 (MMS)

Imorse så ringde lillasyster till mig, alldeles förtvivlad över att vara vaken så tidigt på hennes lediga dag och allt.. (Anledningen var ju för att hon somnade till Idol i gårkväll..) Och gissa vad??? Hon hade med sig en present till MIG!! Hehe.. Det är en födselpresent, alltså ingen födelsedagspresent, utan en födselpresent..! Det är Jennys egna påhitt det här.. Hon tycket att eftersom bebisen alltid får en massa presenter när den föds, så glöms oftast mamman bort, så när jag fick Casper så fick jag en present också ;) och samma sak även denna gång!! I paketet låg det en dvd-film.. Sex and the city 2 !! Och ett presentkort i haninge centrum som gäller i dem flesta butiker ;) Världens mest omtänksamma syster, det är min lillasyster det!!

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-30 17:30:37

Det bästa till den bästa <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela